středa 18. dubna 2018

Domečky jako polštářky

Domečkové  polštářky


Máte rádi zajímavé polštářky s nápadem? Chcete si zútulnit svůj domov, nebo oblíbený koutek? Líbí se Vám? Máte chuť si udělat radost, nebo někoho potěšit milým dárkem? 




Domečky jsou velké cca 36x40cm, šité ze 100% bavlny, vyplněné 100%PES, vhodným též pro  alergiky. Na dokreslování používám nezávadné textilní barvy, které jsou odolné do 90-ti  stupňů. Prát lze na 40 stupňů vzhledem k výplni.



Textilní domečky jako polštářky šiji na přání, samozřejmě ve vybrané barevné kombinaci.
Tyto tu mám nyní hotové dva světlé a jeden ten tmavší ihned k odběru či odeslání, jinak mohu ušít na přání. V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat na pastu@centrum.cz.
Na přání mohu též na stříšku dopsat jméno místo srdíčka... :-)
A cena je 365,-Kč/ks.

♥ ♥ ♥



8 komentářů:

  1. Ty jsi domečková královna :-)
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáni! :-) Je pravda, že domečky mám moc ráda... a taky ptáčky a srdíčka, to se mne nějak drží.... ♥

      Vymazat
  2. Pavlo, ty jsou moc povedené, máš vše dotažené do detailů, to mne u tebe moc baví.
    Užívej si skoro letní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, zdravím a moc děkuji.... ♥ Krásné skoro letní dny i Tobě! Je to nádhera! :-)

      Vymazat
  3. Pavli, opravdu nádherné domečky. :-)Pěkný zbytek soboty a ještě hezčí neděli. :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji moc za pochvalu domečků... Krásný víkend už jsem popřát nestihla, tak krásný nový týden! :-)

      Vymazat