sobota 14. září 2019

Vánoční dřevěné domečky

Červené domečky


Určitě je brzy mluvit o vánocích, vždyť máme před sebou ještě nádherný podzim, na který se já osobně i moc těším, mám podzim ráda. Ale u mne začíná příprava na vánoce většinou hned po prázdninách, abych stihla všechno zboží pro Vás nachystat... Letos jsem vymyslela krom jiného tyhle červené domečky, ze kterých mám velkou radost. Ač u nás červené o vánocích moc nebývá, letos to bude možná díky těmhle domečkům jiné... :-)



Červenou máme spojenou sice s vánoci, ale jistě domečky mohou dělat na okenním parapetu či poličce radost celý rok. Můžete jimi i dodekorovat venkovní terasy či jiné prostory...



Červené domečky se dají samozřejmě kombinovat i s dalšími bílými, které znáte z mé nabídky i s těmi barvenými, které jsem pro Vás letos též malovala nově... I spolu jim to vážně sluší, později Vám nafotím... :-)



Kdo si chcete nějakým tím červeným domečkem udělat radost, nebo potěšit někoho blízkého, raději si prosím pospěšte... Samozřejmě budu malovat do vánoc ještě další, ale nemohu zaručit, kolik jich stihnu... Po těch barevných se jen zaprášilo a všechny se vyprodaly do druhého dne, jen jsem je večer vložila do  prodeje...  Za to Vám moc děkuji! 
♥ ♥ ♥


Takže hned jak tyto vložím do nabídky, podám pro zájemce zase info na svém Instagramu i Facebooku, kde mne můžete také sledovat.




Všem Vám moc děkuji, doufám, že se Vám budou mé červené domečky také líbit a už teď se těším na další obchůdky s Vámi!

♥ ♥ ♥








1 komentář:

  1. Pavli,tak to jsou přesně ty,co navodí vánoční atmosféru.Doufám že na mně nějaký zbyde,než se rozhoupu někde u tebe objednat.Máme doma trochu ,,fofr".Jsou fakt krásný.
    Jen tak dál,Štěpánka

    OdpovědětVymazat