úterý 15. května 2018

Andělka textilní

Andělka v romantických šatičkách


Představuji Vám další andělku z mé tvorby, v romantických  šatičkách s drobnými růžičkami...



Andělky šiji stále, ať už jako dárek k narozeninám, ke svatbě, nebo prostě jen tak jako anděla strážného pro někoho s romantickou duší... 



Andělky šiji v šatičkách na přání, ve dvou velikostech. Tato je cca 1m vysoká, menší  pak šiji ve velikosti cca 60-65cm.
Pokud se Vám líbí, na mou nabídku můžete nahlédnout zde:
Nebo mi jednoduše napište na mail pastu@centrum.cz a dejte vědět, do jakých  tónů by jste ji chtěli ladit, nafotím Vám dle toho  látky k výběru...

Přeji všem pohodový den!
♥ ♥ ♥

2 komentáře:

  1. Je nádherná, ale to jsou všechny tvé Andělky Pavlí. Já už tu svou od tebe mám a jsem moc ráda, že jsem si ji od tebe nechala ušít :o).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Álo! Moc mne těší, jakou máš z andělky ode mne radost!!! To je radost i pro mne taková odezva! :-) Též měj krásné dny! P.

      Vymazat