středa 2. května 2018

Šeříkový cukr

Šeříkový cukr


Tak ještě stále pokračuji na šeříkové vlně... :-)
Nedalo mi to a ještě jsem udělala šeříkový cukr, nebo spíš cukr provoněný šeříkem.



Zkrátka a jednoduše je to úplně jednoduché, stačí přidat pár kvítků šeříku do krystalového cukru, uzavřít do sklenice a nechat provonět... V podstatě úplně stejně, jako u levandulového cukru...
No a další květy samozřejmě dále pilně suším na šeříkový čaj, o kterém se dočtete v mém minulém příspěvku...



I ty usušené květy stále vydatně voní! :-)



Přeji všem krásný, pohodový den!
♥ ♥ ♥






6 komentářů:

  1. Voní to až ke mně Pavlí :o)). Šeřík na zahradě nemáme, ale asi půjdu loupit k sousedům v ulici, kam větve přesahuji. Docela mne láká to nasušení.
    Hezké dny ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak povedl se Ti lup u sousedů? Já mám nasušenou už celou sklenici! :-) I ty nasušené květy zůstaly krásně vonět, nakonec budou do cukru možná i lepší, že nebude cukr tak vlhnout, jako s čerstvými. Já zrovna popíjím šeříkový čaj, vrátili jsme se z dovči, bylo moooc krásně! Také Ti přeji krásné dny a děkuji! P.

      Vymazat
  2. Dobrý den, teprve dnes jsem náhodně objevila váš blog a zrovna jsem dala sušit šeřík. Zajímám se dlouhé roky také o bylinky, ale šeřík jsem nějak vytěsnila. Jednou jsem dělala šeříkový cukr, ale přiznám se, že jsem pak cukr doslova tesala, protože mi cukr hrozně zvlhnul. Jinak se vaším blogem kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochval mého blogu :-) Možná jste cukr nenechala proschnout, že se tak slepil? Jinak i šeříkový sirup je výborný, já letos dělala i šeříkový olej, už mi krásně voní... :-) Přeji pohodový den! Pavla

      Vymazat