úterý 8. května 2018

Doma je doma

Zpátky doma

 Také se rádi vracíte domů, třeba i z té nejkrásnější dovolené? 




My jsme si tu svou dovolenku teď s přítelem opravdu krásně užili... Ale prostě doma je doma... Ráda se domů vracím odkudkoliv... Mám ten náš domov prostě opravdu ráda.



Spoustu věcí včetně nábytku tu má svá léta... Některé kousky by určitě chtěly obnovit, ale mám k nim za ty roky vztah a většinou se těžko s něčím loučím... Než bych něco  poslala do světa, většinou to raději obrousím, znovu natřu, nebo ušiji nový povlak či  potah... I když sedačky už jsou za ta léta prosezené a ty by tedy obnovu potřebovaly... No uvidíme, zda se podaří našetřit...



Pro mne dělají domov spíše dekorace a doplňky, které ráda obměňuji a ty podle mne dotváří tu osobitou atmosféru domova a dělají ho útulným.

A jak to máte Vy? 
♥ ♥ ♥


2 komentáře:

  1. Na dovolenou se vždy moc těším. Pak ale je pro mne nejkrásnější moment dovolené ten, když odemykám po návratu náš dům........ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně taK... Doma je doma... když se tam člověk rád vrací! :-)

      Vymazat