čtvrtek 10. května 2018

Zápichy k bylinkám

Klacíkové zápichy k bylinkám


Chtěla jsem dopřát svým bylinkám jmenovky, ale keramické by mne vyšly na moc peněz vzhledem k tomu, kolik mám bylinek... A přece nějakou neošidím, že? :-)



Tak jsem vytáhla krabici s razítkovými písmenky, nařezala pár klacíků... a hezky jsem si  pohrála... 




Musím říct, že mne to bavilo a každá má bylinka má teď svůj zápich se jménem.


   Svůj bylinkový záhonek miluju...




 Teď mám všechny své bylinky krásně označené!:-)
Až mi zase nějaká přibude, určitě doběhnu pro další klacík a vytáhnu zase svou krabici s razítky... :-)




Pokud se Vám tento nápad zalíbí a pustíte se do klacíkových  jmenovek, doporučuji orazítkovanou část přelakovat, aby písmenka zůstala venku déle čitelná.

♥ ♥ ♥





14 komentářů:

  1. Tak ty jsou supr.....bezva nápad....moc se mě líbí a bylinkám sluší.
    Hezké dny Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Prima nápad. Asi se budu trochu opičit.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Těší mne, že jsem Vás inspirovala! :-)

      Vymazat
  3. Jemináčku, Pavli, vy máte samé luxusní nádherné vychytávky!! Asi se budu opičit! Děkuji za inspiraci a přeji krásný den. Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Těší mne, že jsem Vás inspirovala! :-) Tak ať se dílko vydaří a udělá radost!!!

      Vymazat
  4. Pavlo to je moc šikovné. Já jsem jmenovky psala lihovým fixem na špachtličky (do krku) a dřívka uhnila, písmenka vybledla. A tak mne letos čeká nové označování. Zvažuji psaní na kameny. Škoda, že taková krásná razítka nemám :o), využila bych tvůj skvělý nápad. A letos mi strašně moc bylinek vymrzlo :o(.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, já také jinak píši na kameny, obzvláště po zkušenosti,kdy mi mé první dřevěné cedulky okousal pes... :-) Ale některé bylinky, které se více rozrůstají, tak ty kameny přerostou a ty nejsou pak vidět... Jinak místo razítek to jistě můžeš na klacíky i napsat a lépe pak přelakovat, aby to více vydrželo... :-) Krásné dny i Tobě! Pavla

      Vymazat
  5. Super napad a vypada to perfektne. Jste sikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlo,
    koukám, že jsi vyhrála!
    Velmi nápadité a povedené zápichy :-)
    Já jsem byla obdarována keramickými, jen se mi je ještě nepodařilo od loňska najít ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, to jsem si opravdu vyhrála... A bavilo mne to... :-) A také občas také tak poctivě něco schovám! :-)))) P.

      Vymazat