neděle 5. srpna 2018

Dřevěné domečky s patinou

Dřevěné domečky s patinou 


Tak se hlásím s novou várkou dřevěných  domečků pro Vás... 



Domečky jsou z masivního dřeva, ručně řezané, ošetřené nezávadným olejem a barvou, ručně malované a broušené...
Jsou dělané pro Vás s láskou a radostí... Tak snad se budou líbit a potěší!? 




Domečky mohou být krásným doplňkem do Vašeho interiéru, nebo dekorací do zahrady... Každý  kousek je originál!




Pokud se Vám domečky líbí a chcete si udělat radost, nebo potěšit někoho milým dárkem, vybírat můžete zde: 


Do nabídky vkládám vždy nové kousky tak, jak jsou hotové...
♥ ♥ ♥

2 komentáře:

  1. To je moc pěkná dekorace třeba do pergoly nebo třeba na chalupu. A je super, že to máte jako DIY vlastní výrobu. Já jsem něco podobného viděl třeba v Nábytek Olomouc a musím říct, že se mi to fakt líbilo, protože to vypadá velmi efektivně. Takže dobrá práce! :-) Obdivuji to, že se do toho vůbec pustíte. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se mi tak zdá že budeme muset zase něco kompletně nového do baráku pořídit. Manžel právě říkal že by to chtělo zavlažování. On hlavně se chlubil tím jak má dost peněz a nepotřebuje ani chodit už do práce. By mě teda zajímalo kde mu to kdo zase nakecal.

    OdpovědětVymazat