úterý 14. srpna 2018

Textilní zajíci z mé tvorby

Pár zajdů v něžných  barvách  pro  malou princeznu


Tenhle zajíc byl kdysi snad má prvotina, první střih, který jsem si kdy sama nakreslila... 
Už je to cca 20let... 



Moc mne těší, že dělají dětem radost a zdobí jejich pokojíčky...
Ale radost dělají i dospělým a u mnohých  jsou doplňkem třeba i v obývacím pokoji na gauči. 




Velmi mne těší odezvy mých  zákazníků, pochvaly.... a to, že se můj zajda stal mazlíčkem jejich dětí číslo jedna je pro mne tou největší  odměnou! Děkuji! :-)

♥ ♥ ♥

4 komentáře:

  1. Pavlínko, nedivím se, takového mazlika bych brala i já:-)
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím po dovolené a moc děkuji za pochvalu, Bohunko! :-)

      Vymazat
  2. Milá Pavlo, jsou nádherní a za sebe můžu říct, že šijete překrásně.
    Vaše andělka mi zdobí dům čtvrtým rokem a je pořád krásná.
    Jen tak dál a přeji spoustu spokojených zákazníků.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, zdravím po dovolené a moc děkuji za pochvalu i přání... Taková zpráva mne vždy hezky zahřeje... Moc mne těší, že Vám dělá andělka ode mne radost! Děkuji! ♥

      Vymazat