úterý 23. července 2019

Jmenovky k bylinkám

Bylinkové jmenovky


Není nad to mít bylinky hezky označené... Ani ne proto, že bych si  jejich jména nepamatovala, ale mohu pak poslat někoho na zahradu, aby mi utrhl to nebo ono... a určitě to najde i on! 


Navíc si myslím, že bylinkám ty jmenovky i sluší.. Co říkáte?



Vždycky jsem sbírala kameny, na které jsem si  psala jména bylinek... Také z důvodu, než se naše psí můra naučila nevytahovat mi ty zapíchané klacíky se jmény... Kameny mají výhodu z jara, když bylinky teprve začínají růst, ale když se pak bylinky rozrostou, nejsou vidět... To už pak jsou ty vyšší zápichy lepší!
Můžete si  je jednoduše udělat třeba z obyčejných klacíků, jak je najdete v mém starším příspěvku zde


Já jsem letos zvolila tenké latě, kterými se prokládají prkna... Jednoduše jsem je osmirkovala, natřela voskovým olejem a nalepila štítky se jmény.
Od té doby, co se mi do ruky dostal dětský štítkovač, dělám jmenovky a popisky na vše kolem... (Možná trochu úchylka...) :-)  



Takže i mé bylinky mají letos jména ze štítkovače, pokud ho nemáte, můžete třeba použít písmenková razítka jako já v minulém příspěvku, nebo třeba jen tak nadepsat... Pak ale musíte přelakovat kvůli odolnosti!

Hezkou zábavu! 
A pokud si  hrát nechcete, napište mi, ráda Vám zápichy se jmény na přání vyrobím! 
♥ ♥ ♥


4 komentáře:

  1. Tak to je hezká a praktická úchylka :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! :-) Však jsem trochu blázen, já vím, ale každá radost potěší! :-) Děkuji, Hani a přeji krásný den! Pavla

      Vymazat
  2. Pavli, to se mi líbí. Každý rok vymyslíš něco nového. :-)Prosím, můžeš mi napsat, jaký štítkovač máš? Hodil by se mi i do práce (s dětmi). Moc děkuju. ♥ daglar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, mám úplně ten nejobyčejnější, dětský... Mechanický štítkovač DYMO Junior S0717900

      Vymazat