úterý 16. srpna 2022

Dřevěné kočky s bylinkami

 Dřevěné kočky s motivem bylinek

Už delší dobu jsem tu měla vyřezané tyto kočky... A ne a ne se k nim dostat... A protože miluji bylinky a teď v létě jsem bylinkami všude obklopena, pomalovala jsem čičiny právě bylinkovými motivy... 


Někomu se to spojení koček a bylinek třeba může zdát divné... Ale já si řekla, proč by ne...


Můj kocourek také bylinky miluje, v zahradě se pod ně často  schovává a pak když přiběhne, voní po bylinkách a já hned poznám, kde odpočíval...

Snad se budou líbit i Vám....?



Nějaké bylinkové motivy jsem malovala už i na domečky... Jak závěsné, které jste již mohli vidět v mé nabídce... Tak ty na postavení...
A nově nyní maluji na srdíčka... Ale ta ještě nemám nafocená...



Kočičky už najdete v nabídce na mém eshopu zde: 


A ostatní budu postupně také vkládat...
Krásný zbytek léta Vám všem! 
♥ ♥ ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat