neděle 11. října 2015

Mé letošní bylinky

Mé letošní bylinky


Zima se blíží, úroda sklizena...  :-)
Z letošních  bylinek mám pravdu  radost, protože jsem si zakládala nový  bylinkový  koutek na zahradě a tak krásně se mi bylinky rozrostly, že jsem takovou úrodu  ani nečekala! :-)



Bylinkám jsem nejprve udělala malé dřevěné cedulky z dřevěných odřezků, ale má malá psí nezbednice mi je všechny rozkousala... No asi jí opravdu  "chutnaly"... možná už voněly po bylinkách! :-)


Takže jsem raději pak zvolila variantu  jmenovek na kamínky! :-) Ty si  jen očichala a vydržely... 



 Bylinky se mi nečekaně rychle a hojně rozrostly, takže radost byla veliká! Sluníčko a bohatá zálivka asi udělali své! :-) 
Na příští rok si  záhonek určitě ještě rozšířím! 







 

 

1 komentář:

  1. čím jste prosím vás psala na kamínky, aby se to nesmylo? Máte to moc hezké! :-)

    OdpovědětVymazat