úterý 12. března 2019

Cedulky se sněženkami

Sněženky na dřevěných cedulkách


Sněženky nám na zahradě už vykvetly, tak jsem se nechala inspirovat a pár jsem Vám jich namalovala na další dřevěné cedulky...



Sněženky v šedo - bílé kombinaci  se mi moc líbí...
A ještě i ve světlejší verzi...



Cedulky můžete kamkoliv zavěsit, nebo třeba přivázat na jarní věnec...


 
Cedulky jsou různých velikostí, podle velikosti pak i ceny... V případě zájmu mi neváhejte napsat, upřesním Vám podle výběru..


Každá dřevěná cedulka je ještě opatřena papírovou cedulkou též s jarním motivem.


Pokud by jste chtěli mít také své sněženky z mé tvorby, napište si  o ně! :-)

Kontaktovat mne můžete na mailu:
pastu@centrum.cz
Nebo mne najdete na Instagramu :
Nebo také na Facebooku:
Napsat mi můžete i na Messenger

Budu se těšit, všem přeji pohodové dny!
♥ ♥ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat