pátek 8. března 2019

Ptáčci - poslové jara

Dřevěné cedulky s ptáčky


Ptáčků prý není nikdy dost...




Tak jsem se dnes místo jarního úklidu pustila raději do malování nových cedulek pro Vás...
Hezky jsem si ten úklid omluvila tím, že se zítra stejně napráší, protože se chystáme bourat terásku, která si žádá renovaci... A hezky jsem si dnešní den užila kreativně podle svého gusta. :-)



Postupně Vám nové cedulky vložím do prodeje, jen co je všechny nafotím...



Krom ptáčků se můžete těšit i na další zajochy, sněženky, hmyzíky, ale i domácí zvířata a drůbež... :-)


Ale kdyby se Vám nějaký z ptáčků líbil už teď, klidně si o něj hned napište...

Psát mi můžete na mail:
 pastu@centrum.cz
Nebo mne najdete na Instagramu:
Nebo také na Facebooku:
Napsat mi můžete i na Messenger

Budu se těšit, krásný víkend všem!
♥ ♥ ♥


2 komentáře:

  1. Já už toho svého ptáčka i zajocha doma mám a jsou úžasní 😊 Neváhejte a objednávejte!

    OdpovědětVymazat