sobota 16. listopadu 2019

Náš podzimní domov

Podzim u nás doma


Ještě nám stále domov zdobí podzimní dekorace, i když mně už se hlavou hodní nápady na vánoční výzdobu... 



Ale proč si té podzimní atmosféry ještě chvilku neužít, že? 
Mé mechové věnečky už zdobí více domovů, já jsem si letos nechala i jeden doma a posadilo ho do dřevěného tácu a doprostřed přidala čtyři  jednoduché svíčky... Díky jim vypadá  možná už trochu adventně, ale já ho beru za podzimní, protože ten adventní... ten teprve přijde...



Na podzim vždycky vytáhnu naše soví polštáře, které už ode mne asi znáte,  je to už dlouho, co jsem je šila... Ale vždy se na ně na těším, mně právě tyhle sovy symbolizují u nás ten podzimní čas, ani nevím proč... Možná pro tu barvenost a materiál, co jsem na ně použila... Vlněné části a podklad, na které jsem je našívala... 

A jak to máte Vy? Ještě se těšíte z podzimních dekorací, nebo už chystáte vánoční výzdobu? 
 Přeji Vám všem krásnou neděli!
♥ ♥ ♥




3 komentáře:

  1. Ahoj, ja sa priznám, že som tento víkend už vymenila. Zatiaľ to však nie je vianočná, ale ako ju ja volám zimná :-) Tá pravá vianočná iba príde s adventom... Machový venček je naozaj krásny ♥♥♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alexandro, děkuji za pozdrav i pochvalu! :-) Zimní dekorace postupně přejdou do adventní výzdoby, to je krásné... Já se těším hlavně na světýlka, která míváme nějaká i po celý rok, ale při adventu je jich prostě více... :-) Krásné dny! Pavla

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat