středa 8. ledna 2020

Prošívaná deka se zajíčky

Prošívaná deka se zajíčky pro malého Šimonka 


Tahle deka byla posledním kouskem z mé tvorby, který  jsem šila před vánoci. 


Deku jsem šila pro malého Šimonka, chlapečka mé kamarádky. 
Úkol zněl ne malou, ne velikou, takovou akorát, prostě deku, která mu bude připomínat dětství. 


Zrovna jsem nakoupila nové krásné látky, tak jsem se pustila s nadšením do práce. Kamarádka nechala provedení v mé režii, tak jsem vybrala motiv zajíčků z hlavní látky a ty jsem zvětšila a udělala motivy zajochů jako aplikace.


Nejdříve jsem nastříhala čtverce z jednotlivých látek, pak jsem na podkladovou bílou látku našila aplikace zajdů, detaily jsem ručně vyšila, přišila malé chlupaté ocásky a jednotlivé seřazené čtverce posešívala dohromady. Kolem jsem pak našila béžový lem, zespodu deky jsem použila barvenou zajíčkovou látku.



Deku jsem nakonec prošila do čtverců ve všech švech a bylo hotovo!



Už jsem i dostala pochvalu od kamarádky, že deka je nádherná, tak jsem moc ráda, že se líbila!
Šimonku, přeju Ti, ať se Ti pod ní hezky spinká a zajíčci Ti do  Tvých snů přinesou hodně krásných a veselých příběhů! 
♥ ♥ ♥



10 komentářů:

  1. Připojuji se ke slovům kamarádky - deka je opravdu nádherná.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za pochvalu a také přeji krásné dny, jste milá! ♥

      Vymazat
  2. Pavlínko, deka je opravdu nádherná.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Bohunko! :-) Malý Šimonek prý s jinou už nechce spát a prý by si ji bral nejraději i do auta... :-) Pavla

      Vymazat
  3. Pavli, moc se Ti deka povedla, nádherná. :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši! :-) Malý Šimonek prý s jinou už nechce spát a prý by si ji bral nejraději i do auta... :-) Pavla

      Vymazat
  4. dobrý den, je úžasná, kde jste, prosím , koupila tak krásně sladěné látky? děkuji, přeji fajny den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den! Děkuji za pochvalu, jsou to látky OASA. :-)

      Vymazat