pátek 31. prosince 2021

PF 2022

 PF 2022

Konec roku je tu a já zase přicházím s leporelem své tvorby v PFce... Každý rok ji skládám ze střípků mého tvoření a letos je tam opět pár novinek... Svou práci miluji a díky Vám všem za to, že se jí mohu věnovat. Právě Vám všem patří velký dík za přízeň a podporu, za Váš zájem o mé produkty, za všechnu tu chválu a sdílenou radost, kterou mi posíláte a já díky tomu jdu dál a dál a mohu ve své tvorbě pro Vás pokračovat. Vše tvořím s láskou a doufám, že je to znát... Každá zpětná vazba mne vždy moc potěší, každá  pochvala od Vás, každé foto, které mi pošlete se slovy radosti, co Vám mé výrobky přináší a zdobíte si své domovy a těšíte se z nich, nebo je darujte někomu, na kom Vám záleží a komu chcete udělat radost. Děkuji Vám za to, protože díky Vám mi dává má práce smysl!

Do nového roku bych Vám všem chtěla popřát pevné zdraví, lásku, štěstí, pohodu... Ať to vše můžete sdílet se svými blízkými a milovanými a navzdory všemu, co se kolem nás děje se radujete ze života a máte spoustu krásných zážitků! Rozdávejte radost, úsměvy na všechny strany... Ať se Vám to samé vrátí zpět!


Na zdraví! Cink!

Miluju Vás a děkuji! 

♥ ♥ ♥




6 komentářů:

  1. Krásná PF a také moc hezké vyznání, také Vám přeji pohodový, klidný a opět tak úžasně tvořivý Nový rok a hlavně hodně zdravicka. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, moc děkuji za pochvalu i za přání! ♥ Pavla

      Vymazat
  2. Přeji Vám do nového roku zdraví, štěstí, pohodu a dobrou náladu. Vaše tvoření i nápady se mi moc líbí. Těším se na další.
    Liba❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Libčo za přání i pochvalu mé tvorby! ♥ Pavla

      Vymazat
  3. Ráda k Tobě nakukuji.
    Přeji Tobě i Tvým blízkým v novém roce jen všechno dobré a Tobě hodně nápadů ve Tvé tvůrčí činnosti.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, moc mě to těší a děkuji za přáníčko! ♥ Pavla

      Vymazat