sobota 25. prosince 2021

Štědrovečerní stůl


 Náš letošní štědrovečerní stůl

Letos jsme byli u štědrovečerní večeře jen čtyři, zato si  teď užijeme více návštěv.



Ač se černá může zdát smutná, v kombinaci s bílou a měděnou či  zlatou působí slavnostně. Zvolila jsem tedy černý ubrus, přes něj bílý běhoun lehce zdobený vločkami, černou jsem zopakovala na tácu pod svíčkami a na jmenovkách. Měděné příbory jsem chtěla podtrhnout ještě dalšími měděnými ozdůbkami, ale darovala jsem je kamarádce a jiné jsem v této barvě zrovna neměla po ruce, tak jsem nabarvila stará seschlá tvrdá granátová jablíčka... Nejdříve jsem je natřela černě a navrch natupovala měděnou patinu. Myslím, že mezi vánočním chvojím z borovice jim to sluší. 

Ještě jsem doplnila světýlky ve tvaru hvězdiček na měděném drátku a slavnostní tabule byla prostřená " v cukuletu" .

♥ ♥ ♥

1 komentář: