úterý 9. ledna 2024

Polární zvířátka ze dřeva

 Polární zvířátka ze dřeva

Nový rok jsem začala novou výzvou, a to dalším přáním z jedné mateřské školky, kde si přáli polární zvířátka... Většina zde jich je ze severního pólu, ale jsou tu i zástupci jižního pólu... Kdo je pozná? :-)


Už mezi svátky jsem začala pracovat na návrzích a dělala postupně šablonky na každého z nich...



Největšího jsem udělala ledního medvěda a k němu i jedno mládě...



Tučňáky jistě všichni poznají, ale možná všechny děti nebudou znát papuchalka, mořského ptáka...



Mrože a tuleně jistě pozná většina dětí...



Ne všechny děti si možná vzpomenou na polárního zajíce nebo polární lišku či sněžnou sovu...


A udělala jsem jim i pár eskymáků a iglú...


Doufám, že se dětičkám ve školce budou zvířátka líbit a ledacos se podle nich naučí...

♥ ♥ ♥

A já už se těším na další  výzvu!



3 komentáře:

  1. Nádherné. Máte můj velký obdiv. Ať se vám v novém roce daří. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc děkuji za pochvalu i za přání ♥ Také přeji ať se vám vše v novém roce daří! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se budou líbit. Je to moc krásné !
    Přeji hezký den a hodně zdaru do dalšího perfektního tvoření.
    Hanka

    OdpovědětVymazat