pondělí 15. dubna 2024

Sezamová hnízdečka s čokoládou

 Sezamová hnízdečka s čokoládou ve zdravé verzi

Tohle je opravdu jednoduchá a celkem rychlá dobrota, když vás honí mlsná a chcete si osladit trochu zdravěji...

Navíc myslím lahodí oku i jazyku... :-)


 Na hnízdečka Vám stačí  jen 2 ingredience.. A to banán a sezamová semínka.

Já mám sezamová semínka od Naturway a na 1 banán jsem jich  dala 150g. Banán jsem rozmačkala, smíchala se semínky a vyšlo mi z toho množsví 9 krásných hnízdeček, které jsem na pečícím papíře pekla cca 20 minut na 150-160st. na horkovzduch. Řiďte se vlastní troubou a pečte, než lehce zezlátnou...

To samé funguje i s ovesnými vločkami a banánem, dala jsem jemné ovesné vločky a těch  jen 100g na 1 banán postačí. 

Pak jsem hnízdečka naplnila rozpuštěnou vysokoprocentní čokoládou a posypala sekanými oříšky od Naturway. Na sezamové  jsem použila pistáciová jádra a na hnízdečka z ovesných vloček lísková jádra. Ta většinou předem opražím zlehka na suché pánvi  pro zvýraznění chuti.


Oboje hnízdečka zmizela velmi rychle... Za mně dávám přednost těm sezamovým... Mňam! 

Přeji Vám dobré pochutnání!

♥ ♥ ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat