středa 12. června 2024

Dřevěné velryby s domečky

Velryby, domečky, lodičky

 Léto si žádá letní dekorace... Jak už jste zvyklí, vždy se snažím nabídnout něco nového k danému ročnímu období... 

Letošní letní sezónu budou provázet velryby a lodičky... 



Začala jsem samotnými velrybkami, ve dvou velikostech... 



Pak jsem se nechala inspirovat zahraničními tvůrci, co tvoří dekorace z naplaveného dřeva z moře a viděla spojení velryby a domečků a moc se mi líbilo... 

Líbí se vám také? Mně moc... Budou se hodit jak k letnímu dekorování, tak třeba do dětských pokojíků, nebo třeba do koupelny...



 Velrybky budu  dělat zatím v těchto  dvou variantách... Už teď jsem zvědavá, který druh se Vám bude více líbit...


A velryby budu  dělat jak samostatné, tak s domečky, s malými velrybkami, nebo s lodičkami... 


Zároveň mám v plánu je nabízet také samostatně... A jistě přibudou i další varianty jak tvarů, tak barev...

Těšit se můžete i na větší lodičky a jiné rybky, ty mám ještě také v plánu... 

 ♥ ♥ ♥

Krásné léto Vám všem! 

1 komentář:

  1. Bezva nápad 👍🐳🐋🐳jsou krásný

    Hezké dny přeji 💙🔆💙
    Věra

    OdpovědětVymazat