pondělí 19. prosince 2016

Vánoční girlanda

Vánoční girlanda


Adventní čas plný vánočních  světýlek... :-)
Světýlka máme snad v každém koutě... Ta prostě k Vánocům patří!
Ač se nyní smívá brzy, já na setmění ani nečekám a rozsvěcím je hned pro tu  jejich kouzelnou předvánoční náladu! :-)



Sice nejsem zastáncem umělého jehličí a vánočních hvězd... Ale tuhle girlandu  mám už tolilk let! Dříve jsem ji dávala nad střešní okna, tedy nejdříve jsem je zdobila pravým jehličím, ale protože máme pod okny topení, vždy dost rychle seschlo. Proto jsem se tenkrát uvolila koupit tuhle umělou girlandu a prostě ji máme dodnes...
Jen letos jsem ji poprvé nedala nad okna, ale jen tak přehodila přes vitrínku na zdi... No hlavně, že také svítí! :-)


♥ ♥ ♥




 
 

 

4 komentáře:

  1. Ačkoliv mam také raději přírodní jehličí, i některe uměle vánoční stromky a uměle věnce jsou moc krásné, leckdy vypadají skoro jako pravé. :) taktéž tahle girlanda vypadá moc hezky, obzvlášť, když vam ještě takhle pěkně sviti! :) my doma také pomocí svíček a svícnů navazujeme příjemnou atmosféru, mam to moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výzdoba a krásný domov. A ohledně jehličí souhlasím s Luckou výše. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli máš to nádherné ...jsi šikulka. Přeji krásné dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem třeba nikdy nedělala žádnou větší vánoční výzdobu do oken. Až když se nám narodil syn, tak jsem chtěla, abychom to doma měli fakt pěkné, takže jsem začala dávat na okna umělý sníh, různé světelné i obyčejné řetězy atd. S tím souviselo zrušení záclon a závěsů, protože přes ně nebyla výzdoba zevnitř vidět. Pořídili jsme si akorát rolety den a noc v systému MAXI , které jsou přes den vytažené :-) .

    OdpovědětVymazat