pondělí 12. prosince 2016

Adventní výzdoba

Z naší adventní výzdoby

 Letos jsem nedělala klasický adventní věnec, ale i přesto mi to nedalo a jeden z chvojí jsem umotala... Tedy vlastně dva, druhý nám visí  na domovních  dveřích. :-)



 Věnec nám sice neleží  se svíčkami na stole, ale pověsila jsem ho nad gauč a světýlka nám svítí  kolem něj. 
I tak vykouzlí pohodvou vánoční atmosféru s vůní jehličí! :-)



Pověsila jsem na něj jen svoje nejmilovanější vánoční ozdůbky a už nepotřeboval další  zdobení...  
Líbí se mi takto jednoduchý!


Pohodový adventní čas Vám všem! 

♥ ♥ ♥ 







 

 

4 komentáře:

  1. Nádherná výzdoba a ty ozdůbky..ach! Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Wau! Nádherné ozdoby aj výzdoba. Pá, Maja

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, zase se opakuji, máš to doma moc pěkné, útulné... :-)Takové ozdobičky jsem ještě neviděla, ty jsou asi hodně staré. Pohodové dny... D. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, věneček se ti povedl, líbí se mi, jaké jsi na něj použila ozdobičky a ještě víc se mi líbí sovičky na polštářcích, ty jsou milé! :)

    OdpovědětVymazat