úterý 27. února 2018

Avokádová dobrůtka na celozrnných piškotech


A jak tahle mlska vlastně vznikla?


Původně jsem chtěla vyzkoušet avokádové lanýžky podle Cukerfree... její recept níže... nebo mrkněte k ní na stránky... Ale nějak se mi nedařilo, ač jsem dodržela postup i ingredience, hmota mi ne a ne tuhnout... Musím se tedy přiznat, že já jsem stále ještě milovník sladké chuti, tak jsem přidala malinko medu. Nemyslím, že by tedy hmota netuhla právě kvůli tomu, ale kdo  ví... Pokud někdo vyzkoušíte, tak třeba napište, jak to vyšlo Vám...?


 Pár kuliček jsem tedy "ukoulela", když jsem asi po hodině vyndala těsto z mrazáku... Ale i tak to sotva udrželo tvar, tak co teď? 


Upekla jsem tedy narychlo pár celozrnných  piškotů podle Barbory Hlubučkové... její recept také posílám... Už jen proto, až ho budu  zase hledat, budu  vědět, že ho mám tady... :-) 
   



No a tu mazlavou avokádovou dobrotu jsem prostě a jednoduše namazala na ty piškoty a dozdobila kokosovými plátky.
I tak to byla mňamka! :-)




4 komentáře:

  1. Mňam, jem len pohľadom, zo zdravotných dôvodov som na keto diete:o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně přeji brzské uzdravení, ať pak může přijít odměna jako zdravé mlsání! :-)

      Vymazat
  2. Kreativita se někdy hodí.... :-).
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat