sobota 17. listopadu 2018

Dýňové sušenky

Dýňové sušenky


Dalším z mých slíbených dýňových receptů jsou tyhle sušenky. Moc nám chutnají, tak snad potěší i Vaše chuťové pohárky, až si budete chtít zdravěji zamlsat. 


Recept je velmi jednoduchý. Když Vám třeba zbyde dýňové  pyré jako mně, můžete se do nich pustit a hotové budou za chvilku...
Já používám dýni hokkaido.


Jednoduše smícháte všechny suché ingredience, pak ty mokré, kde med a kokosový olej nejprve rozpusťte, pak přimíchejte teprve vejce. Nakonec přidejte dýňové pyré, případně můžete dýni i jen nastrouhat na jemném struhadle syrovou.
Pokud se Vám bude těsto lepit, můžete přidat malinko mouky, ale já si  vždy raději namáčím ruce vodou, z těsta udělám takové bochánky, nebo kuličky, ty skládám vedle sebe na pečící  papír a pak je jen jednoduše rozmáčknu prsty. S tou vodou to jde i bez přidání mouky! :-)
Peču je asi 15-20minut na 170stupňů v předehřáté troubě. 


Místo rozinek můžete přidat třeba i brusinky, nebo přidat i jiná semínka ap.


Po upečení nechávám sušenky vychladnout na mřížce, mám je raději takové křupavější, i když jsou hezky vláčné.
Med také někdy nahrazuji zralým banánem, který do těsta rozmačkám.



Tak ať Vám chutnají! 
♥ ♥ ♥













4 komentáře:

  1. Recept vypadá zajímavě, ale bojím se, že bych je měla jen pro sebe - na manžela by to asi bylo moc suché...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, nejsou suché... plné rozinek a ořechů... :-)

      Vymazat
  2. Taky se chystám dělat sušenky jako dárek a líbí se mi jak to máte doladěné s tím sáčkem. Kde jste je prosím koupila? Díky

    OdpovědětVymazat