pondělí 12. února 2018

Pixers znovu u nás

Pixers znovu u nás!


Tak slibovaná třešnička na dortu v Matyho pokojíku je tu! 
:-)
Opět jsme vsadili na Pixers.cz ! 


Ve štítu podkrovního pokoje bylo totiž malé půlkulaté okénko (podle mne tedy velmi krásné a hřích ho zakrýt... ), ale Maty ho stále barikádoval polštáři, protože mu z něj svítilo světlo do  monitorů. 
Využili jsme tedy nabídky firmy Pixers.cz, která má širokou nabídku fototapet, obrazů, plakátů i nálepek, různých stylů a motivů, prostě nepřeberné množství námětů i dekorů.
Můj cíl byl tentokrát jasný -  vlk! Maty má totiž nějaké "vlčí  období", kdy má vlky všude... na různých obalech, v mobilu, monitoru, kreslí vlky... A tak jsem hledala toho správného vlka, který se bude hodit na naši stěnu. A našla! Firma Pixers.cz tiskne navíc na různé materiály, takže jsem vybrala obraz na PVC, kde se dala deska krásně a jednoduše využít a rovnou nalepit na zeď. My jsme tedy museli seříznout horní rohy obrazu kvůli ukoseným zdím, ale šlo to krásně a přibaleným lepidlem byl obraz na zdi "natotata!



Maty měl z povedeného díla obrovskou radost a teď je z jeho pokoje doslova "vlčí doupě"! :-)


No a já se v tom nepřeberném množství motivů u Pixers.cz zase navnadila na další předělávky, protože mám ráda změny, potěšit se něčím "neokoukaným", novým... A s jejich  nabídkou to jistě zvládne každý, protože někdy stačí opravdu  jen nový motiv na zdi a ten rázem vnese do Vašeho domova novou atmosféru! 

Mrkněte na Pixers.cz, mají toho spooooooustu a každý si tam jistě přijde na své gusto! 
Já už mám své favority mezi vintage tapetami a moc mne lákají i motivy obkladů a dlaždic marockého a portugalského stylu...
To by bylo něco do kuchyně! :-)

♥ ♥ ♥



4 komentáře:

  1. Pavlo,
    tak tyhle stránky jsem neměla objevit, teď mi nedají spát ;-)
    Vlk tedy není zrovna moje nejoblíbenější zvíře, ale musím uznat, že do pokoje Matyho se skvěle hodí!
    Strašně se mi líbí i ten kostkovaný koberec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilon, děkuji za pochvalu... I já mám na u Pixers také několik dalších favoritů... :-) A koberec jsem koupila v akční nabídce v Jysku za super cenu! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :-) Děkujeme za pochvalu, Maty je z něj také nadšený! :-)

      Vymazat