pondělí 23. července 2018

švestkový fitness koláč

Švestkový fitness koláč


Takhle štědré máme sousedy... :-)

 

No dostat švestičky ze zahrádky se k upečení koláče přímo vybízelo...



Chtěla jsem jen nějakou zdravější verzi bez cukru, tak jsem zvolila tento recept, o který se s Vámi nyní podělím... 
Recept mohu opět zařadit k těm nenáročným, rychlým a moc dobrým! :-)


Vločky jsem umixovala nejprve téměř dohladka... Přidala jsem celozrnnou mouku, vejce, jogurt, skořici, kypřící  prášek a dosladila jsem stéviovým sirupem. Můžete použít k doslazení třeba i med, nebo jiné sladidlo či sirup, případně i třtinový cukr...


Vše zpracujte v řidší těsto, které dejte do vymaštěné, vysypané formy, nebo na pečící  papír a navrch naskládejte rozpůlené, vypeckované švestky. Pečte na 180stupňů asi 30minut.



Zkoušela jsem i variantu s tvarohem... Na těsto jsem přidala tvaroh naředěný mlékem a smíchaný s vanilkovým pudinkem, opět trochu doslazený stéviovým sirupem.




Musím říct, že i tato varianta byla moc dobrá! 
Nechte si  chutnat! :-)

♥ ♥ ♥










2 komentáře:

  1. Díky za zajímavý recept. U nás to vypadá na slušnou úrodu švestek (zatím mají ale ještě do zralosti daleko), takže se bude hodit.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švestky miluju na různé způsoby... Už mám několik sklenic povidel... A pokud ještě na nějaké natrefím, tak se chystám na švestkovou nutelu! :-)

      Vymazat