úterý 10. prosince 2019

Druhá adventní neděle

Pozdrav z druhé adventní neděle


Nějak jsem nestihla vložit v neděli příspěvek se zapálenou druhou adventní svíčkou a popřát Vám pohodovou neděli, ale tak snad jste si  ji všichni báječně užili! 



Ukážu Vám alespoň dodatečně naši mechovou dekoraci na jídelním stole, kterou jsem opět narychlo tvořila místo věnce.



Svíčky jsem tavným lepidlem přichytila na dně do keramických stojánků na vajíčka, postavila je do skleněné nádoby a kolem obložila mechem. Nahoru jsem přidala pár polámaných tlustic, co odrbala koťata, že mi je bylo líto jen tak vyhodit...A přidala jsem pár šištiček z modřínu.


Na svíčky jsem ještě přivázala provázkem keramická čísla, co  mám připravená na šuplíčky... Zatím nám na vánoce poslouží takhle... :-)
Postavila na dřevěný podnos, kolem poházela pár rolniček... A pak už stačí jen postupně rozsvěcet svíčky...


Krásný adventní čas Vám všem! 
♥ ♥ ♥






2 komentáře:

  1. Pavli, Tvoje přírodní tvoření se mi moc líbí. :-) Pohodový adventní čas. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, Dáši! ♥ Pohodové advent i Tobě! Pavla

    OdpovědětVymazat