neděle 15. prosince 2019

Recyklace starého věšáku, aneb vánoční stomeček

Vánoční dekorace na stojanu z věšáku


Krásnou třetí adventní neděli! 
Dnes Vám chci  kázat, jak jsem zužitkovala starý věšák, který chtěla vyhodit má kamarádka sousedka... 


Věšák byl původně natřený červenou barvou, takovou tou "echt" červenou, protože natřít ho na bílo si  žádalo opravdu několik vrstev a stále byl růžový a růžový a růžový... :-)
Ale trpělivost růže přináší, jak se říká... Takže jsem vytrvala a bílá se nakonec přeci jen dostavila! 
Věšák jsem rozdělila na dvě části, jednu jsem obrátila vzhůru  nahama a vznikly mi tak dva stojany, na které jsem původně plánovala zavěsit jen věnce...



Pak mě napadlo využít i bílý závěs s věnečky, který jsem kdysi  koupila ve výprodeji... Oba zelené věnečky, které jsem si připravila jsem tedy zavěsila na jeden stojan a na druhý pověsila bílý trojpatrový závěs, který už má i sám o sobě očka na věšení ozdůbek...


Ozdůbky pak stačilo už jen navěsit do připravených oček... Střed stojanu jsem ještě omotala světelnými kouličkami, protože světýlka o vánocích musí být přeci všude... :-)



Takže první takový stylizovaný stromeček máme už letos nazdobený! 

♥ ♥ ♥






8 komentářů:

  1. No to je tedy nápad ! Bezva !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji! :-) :-) :-) Přeji krásný předvánoční čas! Pavla

      Vymazat
  2. Krásný nápad, ale ty jich máš na rozdávání, zaujaly mě tvoje vzorně srovnané ozdůbky, kdyby jsi viděla ty moje, asi by tě kleplo, hezké dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ivo za pochválení !:-) Však ty ozdůbky jsem ta naskládala jen když jsme třídila, které tam pověsím! :-) Jinak je mám přes rok uložené v plechových vánočních dózách! :-) Krásné dny i Tobě! ♥

      Vymazat
  3. Teda Pavli, chodím na čumendu pravidelně a obdivuji tvé nápady.Máme takový věšák a hned bych použila,ale je funkční.No, neskutečně šikovná jsi.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Matrino! Moc děkuji za pochvalu a zdravím do Českého ráje! :-) Tak až jednou věšák doslouží, tak pro inspiraci! :-)))))

      Vymazat
  4. Pavli moc krásný nápad ... moc se mi líbí i ty pidi domečky !!!! Moc tě zdravím a přeji ti krásné a pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, též moc zdravím děkuji za pochvalu, domečky jsem dělala už vloni, letos jsem nějak nestíhala... Ale dost lidí se po nich ptalo, tak na příští vánoce musím začít dříve! :-) Měj se moc krásně a hodně štěstí do nového roku! P.

      Vymazat