středa 4. března 2020

Sněženky na dřevěné cedulce

Dřevěné cedulky se sněženkami


Tak mne ty sněženky tolik inspirovaly, že jsem namalovala i pár dřevěných závěsných cedulek pro Vás právě se sněženkami...
Budou se Vám líbit?



Tyto cedulky jsem vložila již do prodeje, zvu Vás tedy tímto  na svůj nový E-shop
Sněženkových cedulek je jen pár, tak si pospěšte, kdo si chcete nějakou "ulovit" pro své jarní dekorace. Najdete je v kategorii Dřevěné závěsné cedulky.
Jistě se budu těšit na Vás jako návštěvníky mého internetového obchůdku pastudomov.cz , kde už na Vás cedulky čekají.



A kdo se chcete jen inspirovat, tak vyřízněte ze dřeva tvar cedulky, osmirkujte dohladka, natřete ji nejprve naředěnou bílou barvou, nechte zaschnout, po té jemně napatinujte tmavým voskovým olejem, boky a hrany můžete udělat malinko tmavší a bílou barvou pak nakreslete sněženky. Nahoře cedulku provrtejte, dírkou pak provlékněte závěsný motouz a cedulka je hotová k pověšení! 


Pověsit můžete cedulky kam se Vám zlíbí, nebo můžete třeba jen tak opřít někam ke květináči s jarními cibulovinami. Krásně vypadají i pověšené na jarním věnci.


Můžete jistě namalovat i jiný motiv, než jen sněženky... 
Přeji Vám krásné chvilky při Vašem tvoření, ať Vám cedulky udělají radost!
A kdo nechcete tvořit, můžete udělat radost mně nákupem cedulek v mém novém obchůdku pastudomov.cz . Budu se těšit!
♥ ♥ ♥

2 komentáře:

  1. Pavli, tvým cedulkám nejde odolat!
    Mám je doma už z dřívějška .
    Ještě jedu v srdíčkách,ale moc se těším až je už brzy vytáhnu :-)
    Krásné předjaří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé... Ilonko, moc děkuji za pochvalu, to mne tedy moc těší ♥, že Vám mé cedulky dělají radost! :-) Já moc děkuji a přeji krásné brzské jarní dny i Vám! Pavla

      Vymazat