pondělí 2. března 2020

Sněženky v mechu

Jaro u nás v kuchyni


K této jarní dekoraci postačilo trochu mechu a sněženky ze zahrady, pětiminutová akce a máme jaro v kuchyni!


Z včerejší procházky s Moojoo, kdy jsme za sluníčka vyšli a promoklí se vrátili domů, jsem si přinesla trochu mechu... 
Ze zahrady jsem do malého květináčku vydloubla trs sněženek, posadila doprostřed starého kotlíku, obložila mechem a přidala pár odlomků tlustice. Celou mechovou čepici  jsem porosila vodou z rozprašovače, to je třeba dělat pravidelně, aby mech  zůstal dlouho zelený. Sněženky uprostřed se dají běžně zalít, jsou v květináči.
Zbylým mechem jsem ještě naplnila svícen, navrch posadila svíčku. 



Na procházce jsem si ustřihla ještě pár větviček do vázy a budu  se těšit, až se zazelenají a vykvetou...


Svíčku v mechu jsme si včera zapálili na počest dědova nedožitého stoletého výročí. 


Vzpomínáme na Tebe, dědečku... 
♥ ♥ ♥

4 komentáře:

  1. Taky hodně vzpomínám na své prarodiče, vidím, že mech má u tebe nezastupitelné místo, plně to chápu, jsem na tom stejně, přeji krásné jaro, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Ivo! :-) A mech ten já miluju! ♥ Děkuji a krásné jarní dny i Tobě! Já už se moc těším na zahrádku! Pavla

      Vymazat
  2. Téda, krásně ti to doma svítí. Mám z toho úplnou radost. Chtěla jsem se tě ale zeptat, jak třeba o vánocích řešíš vánoční světýlka ? U nás doma, ale i s našimi kamarádkami je to vždycky boj na život a na smrt a pořád nemůžeme najít ty pravé a vhodné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! :-) Vánoční světýlka já miluji, míváme je všude... Mám raději teplé bílé světlo a světýlka máme jak do elektriky, tak na baterie... :-)

    OdpovědětVymazat