pátek 28. února 2020

Dřevěné domečky s patinou

Dřevěné domečky s patinou
v šalvějovém odstínu


Venku se střídají sněhové vločky se slunečními paprsky a já sedím doma v teple a maluji domečky... 
Chystám totiž  zásoby do svého nového eshopu, který pro Vás tvořím. Těšíte se? Já moc!!!


 S voňavým čerstvě umletým kafíčkem jde práce hezky od ruky!  Já si tedy to kafíčko "kazím" mlékem, ale mně tak prostě více chutná, nesladím. :-)




Nařezané obroušené domečky nejprve natírám voskovým olejem a po té maluji ekologickou barvou na dřevo. Tu pak tónuji do  různých odstínů, teď zrovna do tohoto šalvějového tónu. 
 Po zaschnutí malby pak přijde na řadu ještě jemné osmirkování pro dosažení patiny. Pak se teprve domečky hezky "vyloupnou".



Domečky jsou vhodné jak do interiéru, tak exteriéru, tam je ovšem nutné počítat s tím, že postupem povětrnostních vlivů patina domečků přidá na výraznosti, jak to běžně se dřevem venku bývá...



Často se mne ptáte na ceny domečků. Každý domeček je originál, dva stejné nenajdete. Každý je jinak veliký, z jiného dřeva, jinak namalovaný, proto má i každý svou cenu. 
V mém obchůdku najdete tedy domečky v různých velikostech, cenových relacích i v různých barevných provedeních. 


Postupně je budu přidávat na svůj nový eshop, kde najdete jak mé výrobky ze dřeva, tak z textilu i přírodních materiálů.


Už teď se moc těším, až postupně doplním všechny kategorie svého eshopu a budu  Vás moci pozvat do svého nového obchůdku. 
♥ ♥ ♥

3 komentáře:

  1. Domečky jsou nádherné , na eshop se těšíme !!!!! Hezký víkend . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , Jituš! ♥ I já se moc těším! :-) Krásnou neděli! Pavla

      Vymazat
  2. Byla jsem se pobavit s kamarádkou na to téma co říká na dřevěné dekorace které jsem si vybrala já teď na bytu. Celkem mě překvapilo jak ostře se proti tomu postavila. Já čekala že mě bude plne podporovat a ona takto na mě.

    OdpovědětVymazat