úterý 20. října 2020

Podzimní truhlíky s domečky

 Podzimní truhlíky s domečky

Jak se říká, kovářova kobyla chodí bosa... Ale už mám také své domečky na oknech spolu s truhlíky...

 

 

S kamarádkou jsme si udělaly krásný výlet spojený s nákupem podzimních rostlin. Já jsem koupila rovnu i proutěné truhlíky,  různobarvené vřesy a už jsem se nemohla dočkat, až je osázím a dám na okna. 

 

 

Truhlíky s vřesy jsem doplnila mechem a konečně je mohu přenést na okna spolu s domečky...

 

Později je doplním ještě o dřevěné zápichy hvězdiček a světýlka. Na to se také moc těším!

Jak málo stačí k velké radosti... 

♥ ♥ ♥

Dřevěné domečky i zápichy najdete v mém eshopu

PASTUdomov.cz



4 komentáře:

  1. Taky už mám na oknech truhlíky s vřesy. Letos poprvé jsem si koupila i netradiční barvu-žlutozelenou.
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to radost, že? :-) Děkuji a krásné a poklidné dny i Vám! Pavla

      Vymazat
  2. Pavli, moc pěkné truhlíčky sis vytvořila. :-) Mám dotaz právě na ty truhlíky. Plníš je hlínou, nebo rostlinu necháš v květináči a jen ji do truhlíku vložíš a mírně zaléváš? Vypadá to moc hezky. A boží jsou ty mechové kopečky (ale to už jsem někdy psala ;-)). Krásné podzimní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši! :-) Já dávám hlínu do truhlíků a zasadím tam rostlinky z květináčů přímo... Krásné a pohodové dny také přeji! Pavla

      Vymazat