středa 21. dubna 2021

Dřevěné zápichy ptáčci

 Ptačí zápichy

Konečně Vám mohu nabídnout k mým domečkovým zápichům i ptačí zápichy... Vím, že mi to trvalo, plánovala jsem je již před jarem, ale i tak mám radost, že je mohu už také zařadit do  nabídky...

Najdete je na mém eshopu pastudomov.cz

Doufám, že se Vám ptáčci  budou líbit... Zvažovala jsem ještě nakreslit jim malou větévku, která by naznačovala křidélko, nebo pár lístečků kolem krčku... Ale nakonec jsem si  řekla, že v jednoduchosti je krása a mezi zelenými rostlinkami takto lépe vyniknou...


Mohou Vám tedy zdobit truhlíky nebo záhonky jak venku, tak i doma v květináči. Barvy, které používám jsou vhodné jak do interiéru, tak na ven. Svou jemnou patinu už mají, ale samozřejmě časem si venku získají i více přírodní patiny...


Přeji Vám krásný den, ať Vám nad hlavou ptáci  zpívají a sluníčko svítí! 

♥ ♥ ♥

Budu  se těšit na obchůdky s Vámi! K nabídce zápichů se můžete jednoduše prokliknout ZDE :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat