čtvrtek 20. ledna 2022

Dřevěné domečky s ovečkami

 Velikonoční dekorace s ovečkami

Ne, že bych už bláznila s Velikonocemi... Nebojte se... Vy si ještě užívejte v klidu zimních dekorací... Ale já už musím v předstihu myslet na ty jarní a velikonoční, abych stihla naskladnit něco na svůj e-shop a Vy jste si stihli včas s předstihem něco ulovit :-)


Namalovala jsem pro Vás pár oveček jako novinku k velikonočnímu dekorování, tak snad se Vám budou líbit? Mně přijdou milé a vtipné... :-) Tak letošní velikonoce snad rozveselí... 


Zatím jsem jich pár udělala na dřevěné cedulky k pověšení... Slušet jim to bude třeba i uprostřed věnečku... :-) A také pár zápichů, které máte oblíbené... 

A chystám se udělat nějaké i na domečky k postavení, o které si také hodně píšete... Na stůl, k cibulovinám, ke svíčkám, nebo na parapet k oknu, na polici, komodu ap.

Všechny aktuálně dostupné kousky najdete na mém e-shopu pastudomov.cz 

Budu  se těšit na Váš zájem a Vaši podporu!

♥ ♥ ♥


Krásný, pohodový den Vám všem a děkuji, že mohu díky Vám tvořit!!!


5 komentářů:

  1. ...wie hübsch !!!!
    I fell in love with your sheep !!!
    Regards
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou roztomilé🐑🌝.
    Liba

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, jako vše, co vymyslíte a vyrobíte ♥ Už se na ně těším, jak mi budou zdobit byt :-) Eunika

    OdpovědětVymazat