pondělí 19. prosince 2022

Vánoční přání

 Letošní vánoční přáníčka

Dnes jsem odeslala posledních čtrnáct balíčků s garancí doručení do Vánoc a už mám trochu volněji... Užívám si předvánoční pohody a tvořím si pro radost a své blízké, přátele a kamarády...

Díky tomu času jsem si  trochu pohrála a vyrobila pár vánočních  přáníček...



Mám moc ráda razítka a kdo mne zná, ví, že miluji domečky a když jsem zahlédla tato kouzelná razítka domečků, udělala jsem si radost a objednala je... Jsou z Aladine.cz, kdyby se někdo ptal... :-)


Vytáhla jsem šuplík s barevnými papíry a tiskala jsem jako na běžícím páse.... :-) Pak přišly na řadu nůžky... A nakonec lepidlo... 


A originální přáníčka pro kamarády a blízké byla za chvíli na světě... 

Pár už jsem jich odeslala, pár rozdala... A už jsem stihla sklidit i první pochvaly a radosti, což mě moc těší! 

♥ ♥ ♥

Tak jen takový malý tip pro Vás... Můžete tvořit třeba i s dětmi, jistě to ještě stihnete... S dětmi můžete třeba i vybarvovat jako omalovánky...

A myslím, že takové papírové přání má jistě své kouzlo, než třeba ta hromadně poslaná z mobilu, co říkáte? 

♥ ♥ ♥


1 komentář:

  1. Fakt nádherná přání ! Musím se na tu firmu podívat. I mně by se ta razítka líbila.
    Hezké předvánoční dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat