středa 21. prosince 2022

Vánoční stromeček s 3D jehličím

 Náš letošní vánoční stromeček s 3D jehličím

Jak jsem již psala na Instagramu a Facebooku, pořídila jsem letos umělý vánoční stromeček... A protože dostal přes tisíc "lajků" a přišlo mi tolik dotazů, že na ně sotva stačím odpovídat, rozhodla jsem se, že Vám vložím příspěvek i sem... 

Ano, opravdu je umělý, ale i ve skutečnosti velmi věrohodný, takže i já, zatvrzelá odmítačka umělých stromků z něj mám velikou radost!

Mnoho z Vás mi hned volalo, psalo... "Páji, Ty a umělý stromeček? To není možné... To máš nějakou placenou reklamu?" Syn mi dokonce volal z Brna, jestli nemám horečku! :-)

Opravdu to není žádná placená spolupráce, i když bych tuto jistě uvítala... :-)

Prostě jsem byla na začátku adventu s kamarádkou na návštěvě u naší kamarádky, co měla narozeniny a měli doma už vše nádherně vánočně nazdobené a k tomu i ozdobený vánoční stromeček... Krásně si užívali už během adventu stromečku, protože na Vánoce odjíždí, ale ta atmosféra na mně prostě tak dýchla, že jsem se úplně rozplývala nad stromečkem, který jsem letos viděla jako první ozdobený... Až když jsem si šla na něj blíže sáhnout, zjistila jsem, že je umělý. Vůbec jsem dosud neměla tušení, jak krásné stromečky už vyrábí... A protože nám letos náš živý stromeček pěstovaný v květináči ( který jsme dávali každý rok na Vánoce domů a pak zase ven do zahrady) v létě vedrem zahynul, tak mi prostě začalo vrtat v hlavě, že pořídím také umělý. Stále jsem váhala, ale řezaný jsem nechtěla... To mi přijde jednak líto uřízlý stromek na takovou chvíli a navíc je z něj nepořádek, mám kocourka, který by ho nenechal na pokoji, takže jehličí by bylo určitě všude... No a tak jsem někdy o půlnoci sedla k počítači, že se jako na ty umělé podívám... Rovnou jsem hledala stromečky s 3D jehličím, co vypadají krásně a věrohodně... Rozhodně jsem nechtěla ty klasické "štětky", to by mi nesmělo domů přes práh, jak se říká... Zprvu mě tedy odradila cena... Tak jsem si říkala, že koupím alespoň nějaký malý a dám ho do koše na štokrle, že nám to bude stačit... Pak jsem ale narazila na e-shop svetstromku.cz, kde měli zrovna slevy o polovinu z původní ceny, a to mne nalákalo...

Náš stromeček je tedy 180cm vysoký a je to Dánský smrk, objednala jsem na svetstromku.cz v akci. Tady jsem Vám vyfotila 3D jehličí z blízka... Stromečky celé z 3D jehličí jsou ještě podstatně dražší... Ale já jsem vybrala stromek kombinovaný, to znamená, že uvnitř je 2D jehličí, které ale běžně není po rozložení vidět a je tam jen kvůli hustotě... A 3D jehličí je vně, takže to je to, které vidíte. 

Stromeček je sestavitelný ze tří částí, jednoduše se zapíchnou do  sebe a větve se roztáhnou. Dodáván je včetně stojánku, ale mně se líbí stromeček postavený v koši a tam se mi stojánek o kousek nevešel, tak ho máme zapíchlý ve vrtané díře ve špalku. :-)


Dále mi přišlo mnoho dotazů na ozdůbky... Ano, jsou to ozdůbky z mé tvorby, z masivního dřeva, jako všechny mé další dekorace, které vyrábím... Jejich výroba mne ale napadla pozdě až se stromečkem, tak proto se letos na mém e-hopu pastudomov.cz neobjevily... 

Pravda, pár navíc jsem jich stihla, ale jen se po nich zaprášilo... Tak těm, na které se nevyzbylo se moc omlouvám a příští rok se budu určitě snažit více včas! 


Hvězda na té špičce je klasický můj zápich na tyčce, který znáte z mé tvorby i nabídky, jednoduše jsem zezadu tu tyčku přivázala ke stojné větvičce drátkem a zakryla ji dalšími větvičkami... Byla to taková rychlá improvizace... A krásně a v pohodě drží!



Takže mám ze stromečku velkou radost a těší mne, že si ho můžeme užívat už i dříve během adventu, že nám vydrží! Myslím, že to byla dobrá investice i do dalších let... A to se vyplatí! :-)


Snad jsem tedy zodpověděla všechny Vaše dotazy ohledně stromečku, ozdůbek i uchycení v koši... Tímto Vám všem moc děkuji za pochvaly i Váš zájem, za krásná přání... A také Vám všem přeji krásné a pohodové předvánoční dny i Vánoce plné radosti a užijte si  je hlavně ve zdraví se svými blízkými! 

♥ ♥ ♥



2 komentáře:

  1. Také mě překvapilo, že máte umělý stromek. Ale tento je opravdu krásný a Vaše obsáhlé povídání vše vysvětluje. Již pár let si dělám stromek sama do květináče, cca 60-70 cm, vypichuji do zeleného oasisu s jsem s tím spokojená. Vaše krásné dřevěné ozdoby jsou kouzelné a vlastně všechny kousky co vyrabite. Přeji klidné vánoční svátky. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vám děkuji za milá slova, pochvalu mé tvorby i přání. Samovýroba vánočního stromečku jistě udělá o to větší radost ♥ Prima nápad! Přeji Vám také krásné a pohodové svátky plné radosti a hlavně ve zdraví! ♥

      Vymazat