středa 21. prosince 2022

Vánoční výzdoba se srnečky a koloušky

 Vánoční výzdoba se srnečky a koloušky

Mé pracovní tempo v předvánočním čase končí tak týden před štědrým dnem, kdy odesílám poslední balíčky, které mají dojít se zárukou do Vánoc a už mi zbývají pak jen dodělávky zakázek pro  místní a blízké, kteří  si  je sami přijdou ke mně vyzvednout. Při té příležitosti si s nimi dám ráda kávu a cukroví, tím zbrzdím své pracovní nasazení a už si hezky vychutnávám tu předvánoční atmosféru...


V mezičase, kdy já prostě neumím jen tak sedět a koukat, tvořím třeba ještě něco doma... Z léta jsem si přivezla z malého obchůdku pana řezbáře Tittla z Velhartic tyto krásné srnečky a koloušky, které vyřezává pro děti spolu s dalším nepřeberným množstvím zvířátek. Ve volné chvíli jsem tedy sedla a trochu si je vymalovala... 


Teď jsou součástí naší vánoční výzdoby... 


Možná je to trochu dětinské, ale mně se líbí... A věřím, že taková  ta dětská radost se skrývá v každém z nás, ať je nám třeba už padesát, nebo i víc... :-)


Zrovna se mi dopéká v troubě druhá vánoční štola, protože tu  první jsme stihli sníst nějak moc brzy.... :-) Už tu krásně voní... Tak já ji běžím vyndat, pomazat Ghí a posypat cukrem... 

Vám všem tady přeji krásný a pohodový předvánoční večer! 

♥ ♥ ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat