úterý 10. ledna 2023

Dřevěné domečky s věnečky

 Dřevěné domečky s věnečky

Dalším novým motivem mých domečků jsou oblíbené věnečky... Už jste si je oblíbili i ve štítech klasických domečků... Tak nyní ještě hezky sólo! :-)


Myslím, že k jarní výzdobě budou jako stvořené...


Krásně jdou dohromady i s motivem sněženek, které už ode mne znáte, ale dříve jsem je dělala jen v bílé variantě... 

 V nabídce budou i zápichy s tímto motivem a také závěsné domečky...


Já už jsem je pro Vás chystala před Vánoci... Tak proto jsem zkusila i dozdobit motivem hvězdičky... Jinak budou na přání třeba i se jménem, nebo nápisem "Jaro" ap...



Domečky s motivem věnečků můžete zařadit i mezi klasické domečky, vypadá to moc hezky a krásně vyniknou... 



A mám v plánu udělat motivy věnečků a sněženek i na světlejším podkladu dle přání..

Tak už můžete pomalu přemýšlet nad svou letošní jarní výzdobou,  domečky s věnečky i sněženkami  jsem právě vložila na svůj e-shop pastudomov.cz do nabídky... 

♥ ♥ ♥

Přeji pohodový den Vám všem! 




Žádné komentáře:

Okomentovat