úterý 17. ledna 2023

Dřevění zajíci i jako zápichy

 Dřevění zajíci velcí i malí

Mé dřevěné zajíce znáte již z loňského roku... Letos jsem je na Vaše přání udělala i v menší velikosti a rovněž jako zápichy. 


Tedy najdete v mé nabídce jak zápichy ve třech barevných  kombinacích a třech tvarech, tak i zajíce na postavení a ty navíc ve dvou velikostech.


Pro porovnání velikosti jsem Vám je takto nafotila vedle sebe, jinak všechny najdete včetně rozměrů a cen již na mém e-shopu.



Letos jsem začala s předstihem a e-shop se snažím stále průběžně doplňovat, tak snad se na Vás všechny do Velikonoc dostane... :-)

Na můj e-shop se můžete prokliknout zde:

pastudomov.cz

 A pokud zrovna nebude skladem barva nebo velikost, na kterou máte zálusk, klidně mi o ni napište třeba na můj mail pastu@centrum.cz 

Přeji Vám všem pohodové dny! 

♥ ♥ ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat