sobota 11. března 2023

Lněný zajíček s výšivkou

Zajíčci ze lnu s ruční výšivkou


Blíží se jaro a také Velikonoce, už pomalu začínáme přemýšlet nad velikonočními dekoracemi a dárečky... A mně se blíží velikonoční jarmark v Malečově, tak jsem ušila pár zajíčků, aby bylo také něco  pro dětičky... Určitě Vám je dám i na e-shop pro zájemce, kteří to  mají na jarmark třeba daleko... :-)



Miluji přírodní materiály, tak jsem tentokrát zvolila kombinaci lnu a ruční výšivky...



Zajíčky jsem šila ve dvou velikostech, menší jsou cca 25cm, větší cca 35cm. Tentokrát jsem vynechala knoflíčky, takže ti maličcí budou vhodní i do dětských ručiček mrňousků a batolátek.



Zajíčci mají tělíčko ze 100% lnu a plnění jsou 100% PES, takže jsou vhodní i pro alergiky.



Zajíčky povezu 1.4. na jarmark do Malečova, už teď se těším na známé tváře i na setkání s novými zákazníky... Doufám, že nám bude přát počasí, užijeme si tu jarmarkovou atmosféru a přijdete v hojném počtu!



Zajíčky dám brzy i na svůj e-shop pro případné zájemce z daleka, co se na jarmark nedostanou... Snad se budou líbit a potěší...
 
♥ ♥ ♥

Krásné očekávané jaro Vám všem!!!




5 komentářů:

  1. Ve stylu paní Mrňávkové (brodita.cz)...

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to teda moc pěkné. Líbilo by se mi něco takové třeba na zahradu. Teď teda děláme ještě pořád dřevěné ploty, ale letos už bude zahrada hotová a tak samozřejmě bude řešit nějaký design a výzdobu. :-) Takže člověk tak nějak pomalu kouká na to, co si lidi na tu zahradu dávají. Manželka je navíc hodně šikovná, tak se těší na to, že si je bude vyrábět sama. :-)

    OdpovědětVymazat