středa 19. září 2018

Textilní obaly na knihy

Textilní obaly na knihy


Užíváte si ještě krásných teplých dní, nebo už se těšíte, až se ochladí a zalezete si domů do tepla s knížkou a hrnkem dobrého čaje? 



Narazila jsem na tyhle nové látky a když jsem viděla ty opice, tak jsem neodolala... :-) Budou z nich úžasné polštáře... ♥ 
Zatím jsem Vám z nich  ušila pár obalů na knihy...




Moc se mi líbí i tenhle psí motiv, což jistě ocení nejen vášniví čtenáři, ale třeba i pejskaři, že? Líbí se Vám také tak, jako mně? :-)



Obaly jsou univerzální, posuvné, takže sednou jak na útlou knížku, tak třeba i na silný román.
Určitě budou milým dárkem a zpříjemní čtení každému čtenáři, potěší a zároveň ochrání i knihu.
Pokud se Vám mé obaly líbí a budete chtít udělat někomu radost a podarovat ho, napište mi na 
pastu@centrum.cz
Radost ovšem můžete udělat i sami sobě! 
♥ ♥ ♥



4 komentáře:

  1. Nádherné látky Pavlo. Já mám léta letoucí obal na knížky kožený, ale zvažuji si ušít i textilní, tak jsi mne inspirovala a konečně se k tomu snad již s nadcházejícím podzimem dostanu.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo! Tak to mne moc těší, že jsem Tě inspirovala.. Doufám, že pak pošleš pochlubné foto, až budeš mít obal ušitý! :-) Hezké chvíle při šití přeji! :-)

      Vymazat
  2. Nádherné obaly s oboma motívami. U mňa by bol naj s anglickým bulldogom :-) ale každému podľa vkusu.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aďko! Látku s anglickým buldokem neměli, tu bych určitě také koupila... :-))))

      Vymazat