středa 14. listopadu 2018

Textilní obaly na knihy

Nové vzory textilních obalů na knihy


Jsem potěšena, že je o textilní obaly na knihy takový zájem. Těší mne, že je tedy stále hodně čtenářů, kteří čtou tištěné knihy. Prostě klasika je klasika, že?
Je moc dobře, že je mezi Vámi stále dost těch, kteří krom tabletů či iPodů kupují klasické knihy jako dárky pod vánoční stromeček. To je moc dobře...



Chcete potěšit čtenáře a udělat radost dárkem v podobě textilního obalu na knihu?
Zde můžete vybírat mezi novými vzory...



Obaly jsou šité z dvojité pevné látky, jsou posuvné, takže variabilní, každý je opatřen všitou záložkou a dřevěným štítkem HANDMADE.



Skladem mám již ušité i ty, co byly vyprodané. 
Tak pokud máte zájem, napište mi na mail pastu@centrum.cz, pošlu Vám aktuální nabídku všech, co mám momentálně k výběru.



Zdravím všechny čtenáře, mějte se moc hezky!
♥ ♥ ♥




2 komentáře:

  1. Pavlínko, jsou nááádherné.
    Krásné ndy.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Bohunko! :-) Také přeji krásné dny!

      Vymazat