neděle 18. listopadu 2018

Kreslené domečky

Domečky tříkrálové a andělské


Jarmarky se blíží a tak tvořím a tvořím...


Venku už pěkně mrzne, tak jsem raději zaleza pěkně do tepla s hrnkem čaje a vzala štětec do ruky...


 
Přemýšlela jsem, co by Vám mohlo udělat na jarmarku radost... Co říkáte třeba těmto domečkům andělským a tříkrálovým?
Budou se líbit, nebo máte raději klasické domečky s okénky? 




Pro ty, kdo se na jarmark nedostanou a budou mít zájem, jsem je právě vložila i do prodeje mezi ostatní domečky...
Vybírat můžete zde: 

Na Vás ostatní se budu těšit na jarmarcích...
Info najdete u mne na Facebooku:



♥ ♥ ♥




8 komentářů:

  1. Pavli, jsou nádherné. Mně se moc líbí! Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, domečky jsou opravdu nádherné, myslím, že půjdou na odbyt. :-)
    Krásný den! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji za pochvalu! :-) Ano, domečky se líbí, jsem moc ráda, už kreslím další! ♥

      Vymazat
  3. Pavlínko, ten Tříkrálový je nádherný. Všechny jsou krásné.
    Jste úžasná. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu, doufám, že se budou na jarmarku líbit.... :-)

      Vymazat