pondělí 21. ledna 2019

Andělky ve vlněných kabátcích

Andělky ve vlněných kabátcích


Tak se holky dočkaly...
Tyhle andělky mi tu totiž seděly opravdu hodně dlouho rozešité...



Konečně jsem se odhodlala se do nich pustit a dokončit je...


Andělky jsem doposud šila většinou jen v romantických  šatičkách, proto jsou tyhle v mé tvorbě vyjímečné tím, že mají každá svůj vlněný kabátek a čapku... a také kozačky... :-)


Každá má také malá křidélka na uvázání, která se dají sundat. U ostatních andělek je běžně přišívám napevno.



Tato poputuje k mé kamarádce, šikovné keramičce...


A tuto už si  zamluvila jedna moc milá zákaznice! :-)



Tahle třetí andělka je ještě volná, kdyby Vás někoho učarovala, napište si o ní na pastu@centrum.cz, je na prodej! :-)
♥ ♥ ♥








4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, Hani! Též přeji hezké dny! :-) P.

      Vymazat
  2. Pavli,jsou krásný.Hodně šiju,ale tohle mi nějak nejde,nebo spíš nevím jak na to.Ušila jsem Hajánka,ten je o dost větší a ten se mi povedl.Má i převleky podle povlečení jaké právě máme.Ty to máš celé takové pěkně vypracované.Tím tě moc chválím a přeji krásné dny,Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  3. Štěpánko, moc děkuji za pochvalu a určitě se neboj andělky zkusit... Pokud ušiješ hajánka, ušiješ určitě i tyto... :-) Přeji pohodové chvilky při tvoření! Pavla

    OdpovědětVymazat