sobota 5. ledna 2019

U nás po Vánocích

Ohlédnutí za letošními Vánocemi...


Letošní Vánoce byly opět krásné, plné světýlek, rolniček a radostí...
Já na Vánocích stejně nejvíc miluji tu atmosféru, ozdůbky a dekorace. Posílám Vám tedy ještě pár fotek, než Vánoce "odstrojím"...


U nás vládly dekorace v přírodním duchu a se spooooustou světýlek... ať už na stromečku, v oknech, v lucernách, nebo svíčkách.



Zítra, na Tři krále, odstrojím stromeček a přesuneme ho ven, aby nezůstával dlouho v teple a vydržel nám dělat radost pak ještě dále na zahradě. Sundám hvězdy z oken a uklidím dekorace vyloženě vánoční. 
Některé kousky ještě ponechám pro zimní dekorování.



Ponechám určitě ještě i nějaká světýlka, co hezky dokreslují večerní pohodovou atmosféru a přeci jen je ještě brzy tma, tak si jich užíváme.



Takže zítřkem, kdy uložím všechny ty andílky, rolničky a hvězdičky hezky do vánočních krabic, pro mne končí pomyslné vánoční prázdniny a nabírám zase své pracovní tempo.
♥ ♥ ♥
Krásný víkend Vám všem!








14 komentářů:

  1. Je vidět, že si se zdobením a dekoracemi vyhraješ a máš na to šikovnou ruku. My vánoční výzdobu taky sklízíme většinou na Tři krále, ale tentokrát máme stromek pořád ještě pěkný, tak je nám líto ho zlikvidovat a rozhodli jsme se nechat ho ještě o týden déle.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáni! My máme stromek v květináči, takže jsme ho už raději dnes přemístili ven, že tam mu bude lépe... :-) Pohodovou neděli! Pavla

      Vymazat
  2. Pavlo, výzdobu máš krásnou!Ale ty hvězdy se svíčkami ze stropu jsou Nej! Já také miluji světýlka,ještě ráno byl u nas snih,ale poté obleva,...Ale ja si letos stromeček i výzdobu nechám asi ještě týden ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ilonko! :-) Ty hvězdy kdysi prodávali tuším v Baumaxu, jednu mám od kamarádky, druhou od tety... Se mi hezky tenkrát sešly! :-) U nás byl sníh také jen jeden den a už nám prší... Tak to musíme jedině dohnat nějakou zimní dekorací s vločkami! :-)

      Vymazat
  3. Pavli, moc se mi líbí dekorace s mechem..přeji krásný čas..u nás na chalupě je stromek až do Hromnic..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já mech miluju! Jak venku, tak v dekoracích, navíc celoročně... :-) Tak přeji krásný čas na chaloupce! :-) Pavla

      Vymazat
  4. Pavli ,
    nádherná výzdoba . Moc se mně líbí přírodní dekorace s mechem a hvězdy zavěšené u stropu .
    Budeme se těšit na další tvořivé nápady .
    Krásné zimní dny . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, děkuji za pochvalu! :-) Já přírodní dekorace miluju a dřevo rovněž! To u mně prostě vede.... :-) Též přeji krásné zimní dny! Pavla

      Vymazat
  5. Pavlí, mám to stejné.Uklízím stromeček a vyloženě vánoční výzdobu. Světýlka si nechávám , je s nima v zimě krásně.Přeji hezké dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Českého ráje! :-) Přiznám se, že my máme některá světýlka celoročně... Třeba ten věnec nad stolem v obýváku nesundávám, tím si svítíme večer třeba u televize... :-) Krásné dny také přeji! Pavla

      Vymazat
  6. Pavlínko , u tebe je krásně nazdobeno vždy - ráda k tobě chodím nakukovat a inspirovat se ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc děkuji za milou pochvalu, těší mne, že se Ti u mne líbí! ♥ Krásné dny! Pavla

      Vymazat
  7. Pavli,
    čím máte prosím natřeny ty svislé palubky na stěně, prosvítá tam původní barva. Moc děkuji za krásnou inspiraci. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to je bílá lazura, teď už si nepamatuji, jaká značka.... Ale bílá lazura. Pokud by jste chtěla ušetřit, můžete naředit 1:1 Eternal s vodou, udělá Vám stejnou službu! :-) Pavla

      Vymazat