neděle 30. prosince 2018

PF 2019

PF 2019


Pokud se ohlédnu na rok 2018, můžu říct, že to  byl opravdu šťastný rok!
Možná proto, že osmnáctka je jedno z mých  šťastných čísel. Možná také proto, že se cítím čím dál šťastnější, že mám kole sebe ty, které miluji, ať už je to má rodina, blízcí, či přátelé! Tento rok mi dopřál i pár nových  přátel a už teď se těším na další shledání v novém roce! Mám Vás všechny moc ráda a děkuji za to, že Vás mám!
♥ ♥ ♥
Těm, co sledují můj blog a mou tvorbu ze srdce děkuji za všechna Vaše krásná slova a přání, které mi posíláte, za všechny pochvaly, které od Vás dostávám, moc mne těší, že se Vám u mne líbí a že u mne nalézáte inspiraci i potěšení. 
Všem svým zákazníkům děkuji za Vaše nákupy u mne v tomto roce a budu se těšit na obchůdky v roce dalším... 
♥ ♥ ♥
Do nového roku si přeji, aby ten následující rok byl také tak šťastný, ať se stále můžeme všichni spolu radovat a smát!

Vám všem přeji též hodně štěstí a pohody, samozřejmě zdraví a lásku a opatrujte se navzájem! 

Vaše Pavla - PASTUdomov 




18 komentářů:

  1. Pavli i tobě šťastný a veselý nový rok ♥ ♥ ♥ Marki

    OdpovědětVymazat
  2. MILÁ PAVLI, PŘEJI KRÁSNÝ NOVÝ ROK A MOC SE TĚŠÍM NA DALŠÍ INSPIRACI Z TVÉHO ÚŽASNÉHO BLOGU. v NOVÉM ROCE JEN TO NEJ A HODNĚ ZDRAVÍ K TOMU MĚJ!INKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji! Jistě se budu snažit s dalšími příspěvky! ♥

      Vymazat
  3. Pavli, přeji nejen zdraví, štěstí, lásku, i když je to to nejdůležitější, co si můžeme přát, ale i spoustu dalších skvělých nápadů na tvoření, vaření... Ať se Ti i nadále daří!
    D. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlo, měj nový rok plný příjemného tvoření, kolem sebe jen radost, lásku a štěstí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda sem nakukuji, protože je to milý blog tvořivého člověka.
    V novém roce přeji jen vše dobré a ať se tak stále v tvůrčí činnosti daří.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to mne moc těší, děkuji za milé přáníčko! ♥

      Vymazat
  6. Přeji hodně blogových i osobních úspěchů:)
    PF 2❤️19
    🍾🍷 Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli,také se přidávám s přáním všeho dobrého a hlavně aby ti nikdy nevyschla studna tvých nápadů.Moc ráda se k tobě vracím,je to taková krásná pohoda a hlavně plno pěkných inspirací.A hlavně hodně zdravíčka,bez toho to nejde,Štěpánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, děkuji za milé přáníčko, určitě se budu snažit s dalšími příspěvky, moc mne těší, že se Ti u mne líbí! ♥

      Vymazat
  8. Pavlí, přeji další šťastný rok.Martina

    OdpovědětVymazat