čtvrtek 20. února 2020

Dřevěná police plná šuplíků

Šuplíkatá police v kuchyni


Mou šuplíkatou polici jistě znáte již z mého Instagramu či Facebooku z mých fotek... Ale jak to s ní vlastně bylo od samého začátku? 
Mnozí si mysleli, že je tato police stará a že jsem si ji prostě zrenovovala k obrazu svému, jak to často se starými kousky dělávám...
Ale kdepak...



Na začátku vlastně byly tyto skleněné zásobníčky, které jsem posbírala od svých kamarádů a známých, kteří mě znají, jak všechno staré vidím jako poklad a než něco vyhodí, volají mi, jestli to třeba náhodou nechci a nenajdu pro to uplatnění... 
Všem těmto za ty poklady děkuji a jasně, že se mi vše hodí! :-)


A protože už jsem těch zásobníčků nasyslila dost a v různých velikostech, napadlo mne jim právě vyrobit tuto polici, kam je zastrkám a roztřídím si do nich své drobnosti...



Nejdříve jsem si  je roztřídila podle velikosti, přeměřila jejich  výšky a podle toho jsem nakreslila polici s různě širokými poličkami... Polici jsem chtěla velikou, ale zase tolik skleněných  zásobníčků jsem neměla, tak už jsem dopředu počítala s tím, že je mezi doplním i dřevěnými šuplíčky. 
Prkna mi pomohl nařezat přítel, který mi celou polici i sestavil, společně jsme vyrobili přepážky mezi šuplíčky, já stále běhala a měřila a on řezal a spojoval a já se u toho nekonečně usmívala a modlila se, aby mu nedošly nervy na tolik potřebných přepážek, co nebraly konce... :-)


Pak jsem celou polici natřela voskovým olejem, po zaschnutí jemně přesmirkovala hrany a lehce i plochy po létech, abych ji trochu "ostaršila" a byla jsem celá nedočkavá, až do ní nastrkám ty skleněné zásobníčky... To bylo radosti... :-)


Pak došlo na první dřevěné šuplíčky do mezer... Jsou to vlastně takové dřevěné krabičky na míru, které jsem opatřila keramickými úchytkami. Radost stoupala s každým novým šuplíčkem...



 Dřevěné šuplíčky mi dělal přítel kousek po kousku, já si je postupně natírala...  A dál jsem vybírala a sháněla další  úchytky... Úmyslně jsem totiž dávala různorodé, protože se mi prostě všechny líbily a já si nemohla vybrat... :-)
Do prázdných mezírek jsem strkala pak různé předměty a nakonec tam tak i nějaké zůstanou, protože dalších šuplíčků už se asi nedočkám...
I tak se mi to líbí a tu polici prostě miluju!
♥ ♥ ♥


V šuplíčkách mám hezky roztřízené všechny své drobnosti na tvoření a mám je stále po ruce.
A to je konec policošuplíčkatého příběhu... :-)

♥ ♥ ♥








16 komentářů:

  1. Tu bych taky doma potřebovala , je nádherná !!!!

    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná...! Děkuji za "raport" a přeji pěkné tvořivé dny i nadále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochválení a přeji krásný víkend! ♥

      Vymazat
  3. Pavlo wau,
    z fleku můžete s přítelem tyto police vyrábět na zakázku !
    Kdybych jí měla kam dát, hned si jednu objednám, protože pro tyto skleněné šuplíčky mám také slabost ;-)
    Krásné předjaří !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi to popsala jste skvělý tým hup do dalšího projektu.

    OdpovědětVymazat
  5. Je prekrásna a tiež som si doteraz myslela, že je hodne stará. Výborná práca. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, tak to je nádhera!
    Napřed jsem si myslela, že jste renovovali nějaký starší kus, ale tohle je pecka ❤️
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc děkujeme za pochvalu! :-) Krásnou neděli i Vám! Pavla

      Vymazat
  7. Tak ta je dokonalá, vážně. Neskutečné.
    Jako bych se dívala na police z domečků v nějakém skanzenu. Všechno do detailu propracované, jako vlastně každá Vaše práce.
    Tak ať z každou předanou drobností ze šuplíčků přinesou napořád i radost Vám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za tak krásnou pochvalu i přání, jste moc milá! Velmi mne to potěšilo! ♥ Přeji krásné dny! Pavla

      Vymazat
  8. Toto se Vám opravdu povedlo, je to nádhera! Mohla bych se pro svou neukojitelnou zvědavost zeptat na rozměr (hlavně šíři) celého regálu?
    Vážně smekám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkujeme za pochvalu.. Šíře je necelých 110cm, na výšku 100cm, i s těmi "nohami " asi 140cm. Krásný advent! Pavla

      Vymazat