středa 12. února 2020

Polštáře s našívanou aplikací

Soví polštáře a povlaky s našívanou aplikací


Polštáře a povlaky na polštáře šiji na přání jak v žádaných  rozměrech, tak v barvené kombinaci dle přání. Mezi oblíbené patří třeba tyto sovy.
Aplikace je našívaná z vybraných látek na polštář, doplněná ruční výšivkou kolem očí a dřevěným knoflíkem.
Tyto přírodní tóny patří mezi nejoblíbenější. 


Jednoduchou žádanou aplikací je i srdíčko, zde je srdce také jako klasická našívaná aplikace a kolem dokola ručně obšitá. 



Často šiji také textilní ptáčky na pověšení, a to buď takto s křidélky, nebo jednoduché bez křidélek... 
Ptáčky šiji ve dvou velikostech a též v barvených kombinacích dle přání. Dají se buď jednoduše zavěsit, nebo nakombinovat třeba i s textilními srdíčky na závěsnou girlandu.



Tyto soví povlaky se budou vyjímat na modré sedačce, proto jsou aplikace lehce doplněné i modrou barvou mezi přírodními tóny.
Doplňovat je budou i prošívané polštáře bez aplikací ve stejných  barvách.



Pokud by se i Vám soví polštáře líbily, neváhejte mi napsat, ráda Vám je dle Vašeho přání ušiji. 

Kontaktovat mne můžete na mailu
pastu@centrum.cz
nebo 
či 

Pěkný den všem!
♥ ♥ ♥






4 komentáře:

  1. Pavli, pěkné šitíčko. :-) Moc se mi líbí, s jakým citem dokážeš barvy nakombinovat. ♥ Přeji príma den!
    D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Dáši, moc Ti děkuji! ♥ Měj krásné dny! Já už se těším na jaro! :-)

      Vymazat
  2. Nádherné polštáře. Mám velice ráda takového malé doteky designu, které dokáží prosvětlit dům. Netušíte, kde sehnat třeba takové dekorační polštáře online? Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Vám za pochvalu. :-) Polštáře můžete objednat u mne, pokud je budete chtít, ráda Vám je také ušiji, napište si o ně na pastu@centrum.cz, v jaké barvené kombinaci je budete chtít a v jakém rozměru.... :-)

    OdpovědětVymazat