čtvrtek 4. března 2021

Vlněný medvídek v šatičkách

 Vlněný medvídek v šatičkách

Chtěla jsem si původně udělat jen širokou vlněnou šálu... Ale jak jsem vzala tu látku do ruky, přepadla mne najednou z ničeho nic chuť ušít z ní méďana...

A tak jsem se do něj hned pustila... A oblékla ho do šatů a byla z něj rázem medvědice... 


Jak jsem dala méďu do prodejte na svůj eshop pastudomov.cz, byl pryč do tří minut a hned se mi sešlo s prosbou o něj několik dalších zájemců... 

Původní záměr byl ušít jen jednoho, ale proč nesplnit přání a udělat radost, obzvláště v současné době, kdy je takové dělání si  radostí o to víc žádoucí, že? 

♥ ♥ ♥



Tak jsem tedy odložila rozdělané zajíce, které  pro Vás chystám a pustila do dalších  méďanů, abych Vám ty radosti vyplnila! 

Řeknu Vám, ač mám nůžky téměř denně v ruce, nastříhat jich  tolik najednou mi dalo zabrat a odnesl to doslova "dřevěný" palec, ale u sešívání jsem mu pak dala odpočinout... 

 

S plněním mi pomohla má milovaná maminka, já je pak sešila, pomocí knoflíků upevnila ruce a nohy, aby byly pohyblivé a vyšila jim čumáčky, pusinky a z menších  knoflíčků oči.

Byla jich  pěkná tlupa a doma jsme měli na chvíli medvědí  školku...

Nakonec jsem jim ušila šatičky, oblékla je, každá medvědí slečna dostala ještě mašli kolem krku a háčkovanou růžičku...



Tak... a tradááá... Mohou se rozletět za Vámi a dělat radost!

♥ ♥ ♥

Medvědí  holčičky najdete na mém eshopu ZDE.

Děkuji Vám mnohokrát za zájem a za to, že si můžeme dělat tu radost vzájemně! 






8 komentářů:

  1. aká krásna medvedia rodinka....určite urobí radosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je tedy tlupa medvědích holčiček ! Paráda !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je teda nádherná medvědí tlupa:-) už dlouho jsem tak krásného méďu-medvědici neviděla...mám jednoho svého od dětství, má už 34 let....no o něco víc:-) jmenuje se Brumda a teď dělá kamaráda mým dětem, ale jak vidím tyhle, tak jim asi pořídím nové kámoše:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc děkuji za pochválení i zájem... :-) je milé, když se srdeční hračky takto dědí z generace na generaci! ♥ Pokud budete méďu chtít, písněte, ráda Vám ho ušiji! :-) Krásný víkend! Pavla

      Vymazat
  4. Tak takovou medvědí skupinku jsem ještě neviděla, nádhera, šikovné ručičky, hezké dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení, Ivo! :-) Krásné dny plné pohody a zdraví! ♥

      Vymazat