pátek 19. února 2021

Textilní ptáčci

 Šití ptáčci k zavěšení

Přišla jsem teď z venku a je tam úplné jaro... Sluníčko hřeje, byla jsem jen ve svetru a bylo mi krásně... Sedla jsem si s kafíčkem na terásce a poslouchala jak kape voda z tajícího sněhu a zpívají ptáci... Nádhera! 



Pár ptáčků jsem zrovna ušila k jarnímu dekorování... Dají se kamkoliv zavěsit... I na zeleném věnci vypadají báječně! 

Tak snad Vás potěší a budou se líbit... Pokud by jste je chtěli ušít v jakékoliv jiné barvě na přání, klidně mi písněte! 



Tyto ptáčky již najdete na mém eshopu 


Krásný slunečný den Vám všem! 

♥ ♥ ♥

4 komentáře:

  1. Jéé úplně na mě dýchlo jaro:-) moc pěkní ptáčci, už aby to jaro tady bylo. Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mně dnes také opravdu dýchlo, už se také těším moc, dnes mne to venku úplně nabudilo na to jaro! :-) Krásný víkend! P.

      Vymazat
  2. Krásní okřídlenci, jen otevřít okno a pustit je do předjarních dní, hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé... kéž by uměli i obživnout a zazpívat, to by bylo! ♥ Moc děkuji a přeji krásné předjaří! Pavla

      Vymazat